Jornada d’alt voltatge a la Superdivisió

Els dos derbis catalans han encapçalat la primera jornada de la segona volta de la Superdivisió.

En categoria femenina el MIRO Ganxets Costa Daurada s’imposava a la pista del Girbau Vic TT per 2-4, fet que les consolida en posició europea. Per la seva part, el Tramuntana Figueres no podia superar el Linares i es veia superat per 1-4.

En categoria masculina Borges i Hospitalet han disputat aquest dimecres el partit aplaçat que s’havia de disputar divendres passat, i el derbi ha estat tot un espectable. 4 hores de joc, 5 partits decidits al cinquè joc i un empat final entre els dos equips.

La resta d’equips catalans no van poder sumar punts, amb la derrota a casa del CTT CER l’Escala per 2-4 davant l’Atlético San Sebastián i la derrota del CTT Olot Capdevila Permar a la pista de l’Alzira per 4-1.

Comparteix

Més notícies