La Superdivisió arriba a la seva fi

Aquest cap de setmana ha acabat una nova temporada de la màxima categoria, on set equips catalans han disputat una dura temporada que ha acabat amb bons resultats per la gran majoria.

 

Començant per les noies, el MIRÓ Ganxets Costa Daurada ha aconseguit acabar en quarta posició, a només tres punts de les subcampiones i obtenen plaça europea de cara la temporada que ve. Pel que fa al Girbau Vic TT, només un punt l’ha allunyat de la plaça europea i acaba en setena plaça, un bon resultat per l’equip d’Osona. I l’altre gran notícia és la permanència del Tramuntana Figueres, que lluitant fins a l’última jornada, ha assolit un punt més que el Jerez i seguirà una temporada més a la Superdivisió.

 

I pel que fa als nois, dos equips catalans estaran a Europa la temporada vinent. El conjunt del CTT Olot Capdevila-Permar ha acabat cinquè després de realitzar una gran temporada, seguit de l’Enoli Borges Vall que també tindrà bitllet per Europa la temporada que ve. El debutant, el CTT l’Hospitalet, ha finalitzat en una molt bona vuitena plaça i seguirà un any més a la Superdivisió. I per acabar, l’únic equip que no ha pogut mantenir la categoria ha estat un històric de la màxima categoria com és el CTT CER l’Escala, que ha finalitzat penúltim i baixa a la Divisió d’Honor després de molts anys a la Superdivisió.

Comparteix

Més notícies