Des d’aquest dimecres 24 de juny fins al pròxim 5 de juliol es disputen els Campionats d’Espanya en categories inferiors a la localitat aragonesa de Saragossa. Centenars de palistes catalans ompliran el pavelló Siglo XXI a la recerca dels millors resultats per confirmar, un any més, Catalunya com la potència estatal en categories de joves.
Del 24 al 29 de juny es diputaran les proves prebenjamí, benjamí, infantil i juvenil, mentre que del 30 de juny al 5 de juliol ho faran les categories aleví, cadet i sub21.