Balaguer acull el Campionat de Catalunya Absolut i Adaptat 2026

 

Aquest cap de setmana es disputa al pavelló INPACSA de Balaguer una nova edició del Campionat de Catalunya Absolut i Adaptat, amb un cartell de luxe i amb novetats importants en l’organització. Fins a quatre taules comptaran amb streaming, sumant una novetat important; durant les sessions de dissabte tarda i diumenge tarda dos comentaristes retransmetran en directe les quatre taules de forma general, així com centrant-se de forma individual en alguns encontres.

Les proves que es disputaran a Balaguer són les següents: equips masculí i femení, individual absbolut masculí i femení, individual adaptat, dobles masculins i femenins, dobles mixt i dobles adaptat. Un dels grans atractius de la prova sens dubte és la participació de Ladimir Mayorov, que amb només dotze anys, va fer història proclamant-se el jugador més jove en aconseguir una medalla absoluta WTT.

L’organització del Campionat de Catalunya Absolut i Adaptat 2026 ha comptat amb la col·laboració de la Representació Territorial de la FCTT a Lleida, del CTT Balaguer i de l’Ajuntament de la capital de La Noguera.

Consulteu tots els horaris i seguiu els resultats

Seguiu la retransmissió al Canal Youtube de la FCTT

Comparteix

Més notícies