Federació Catalana de Tennis de Taula

Les olimpíades escolars de Sarrià a Reina Elisenda

Aquest dissabte 27 de setembre, la instal·lació de Reina Elisenda serà la seu de tennis de taula de les Olimpíades Escolars de Sarrià-Sant Gervasi 2014. Prop de 700 nens de 9 escoles del districte competiran durant tot el cap de setmana en les modalitats de futbol, bàsquet, voleibol, atletisme, natació i tennis de taula. Les Olimpíades Escolars estan organitzades per l'Ajuntament de Barcelona.

Tota la informació

 

bcn.cat
escport.cat
ufec.cat
diba.es
escport.cat
bcn.cat
Aquest lloc web utilitza Cookies pròpies per recopilar informació amb la finalitat de millorar els nostres serveis. Si continua navegant, suposa l'acceptació de la instal·lació de les mateixes.
L'usuari té la possibilitat de configurar el seu navegador podent, si així ho desitja, impedir que siguin instal·lades en el seu disc dur, encara que haurà de tenir en compte que aquesta acció podrà ocasionar dificultats de navegació de la pàgina web.